Gyakran Ismételt Kérdések

Mire vagy kíváncsi?

Fizetések

Milyen fizetési módokat fogadtok el? 

Készpénzben utánvéttel: a fizetés a csomag átvételekor a futárnál történik.

Kártyával: közvetlenül a vásárláskor Visa, Mastercard, vagy American Express kártyával.

PayPal: a fizetés a PayPal fiókba való bejelentkezéssel és megerősítéssel történik, a kártya megadása nélkül.

Fizetéskor kiválaszthatod a kívánt fizetési módot. A biztonságos vásárlási élmény biztosítása érdekében minden fizetést biztonsági ellenőrzésnek vetünk alá.

Fizethetek díjbekérő, proforma számla alapján?

Jelenleg nem kínálunk proforma számlás fizetést, kivéve nagyobb megrendelések esetében és vállalati ügyfeleknél. Ha vállalati ügyfél vagy, felveheted velünk a kapcsolatot a következő címen:b2b@eggoglow.com.

Szállítás

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség Magyarországra 1 490,00 Ft a 27 000,00 Ft alatti megrendelések esetén. 27 000,00 Ft feletti rendelés esetén a postaköltség ingyenes.

Mikor lesz a rendelésem kiszállítva?

Amennyiben a termék raktáron van, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, kivételt jelentenek a hétvégén leadott megrendelések - ezeket a következő munkanap tudjuk a futárnak átadni.

Milyen futárcégeket használtok?

Csomagod gyors kézbesítéséről aMagyar Postagondoskodik, amely a megrendeléseket 2-3 munkanapon belül kézbesíti. (prémium szállítás). 

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt kapsz. A rendelés feladása után pedig kapsz egy üzenetet a küldeményről a nyomkövetési számra mutató linkkel.

Fel van már adva a rendelésem?

Minden 11:00 előtt leadott rendelést még aznap elküldünk. Amint feladtuk a megrendelést, e-mailben értesítünk.

Megrendelések

Törölhetem a rendelésemet? 

Ha bármilyen változtatást szeretnél végrehajtani a rendelésedben, például változtatni szeretnéd a címet, a telefonszámot, a termékeket, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen, és örömmel elvégezzük a szükséges változtatásokat. Ez addig lehetséges, amíg a csomagodat fel nem dolgozták a raktárban.

Ha továbbra is szeretnéd lemondani a rendelésedet, ez csak akkor lehetséges, ha a rendelésed még nem került feldolgozásra a raktárunkban. Mivel szeretnénk a termékeket a lehető leghamarabb eljuttatni hozzád, ezért a feldolgozás a raktárunkban nagyon gyorsan történik.

Ha törölni szeretnéd a rendelést, kérünk, hogy küldj nekünk egy e-mailt a rendelési számmal, és a tárgyba írd be a MEGRENDELÉS TÖRLÉSE szavakat. Két órán belül e-mailben értesítünk, ha a lemondás sikeres volt.

Módosíthatom a rendelésemet?

Mivel azt szeretnénk, hogy a termékeidet a lehető leghamarabb kézhez kapd, a raktári feldolgozás nagyon gyors. Megrendelésedet csak akkor módosíthatod, ha az még nem került feldolgozásra. Kérünk, hogy írj nekünk e-mailt az hi@eggoglow.com e-mail címre, és tüntesd fel a rendelési számod, valamint azt, hogy mit szeretnél változtatni. Két órán belül e-mailben válaszolunk, és értesítünk, ha a változtatás sikeres volt.

Rossz címet adtam meg a rendelésemen, mit tegyek?

Csak akkor módosíthatod a címet, ha a csomag még nem került feldolgozásra. Ellenkező esetben kérünk, vedd figyelembe, hogy a feldolgozott és kiküldött rendelések címét már nem tudjuk megváltoztatni, de ezt te megteheted, miután megkaptad a nyomkövetési számot e-mailben.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről, mit tegyek?

A megrendelés befejezése után az e-mail címedre küldünk egy visszaigazolást. Ha nem kaptad meg a visszaigazolást, kérjük, hogy ellenőrizd a spam mappát, mivel a visszaigazolásaink gyakran oda kerülnek. Ha 24 órán belül nem kapod meg a visszaigazolást, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen.

Mit tegyek, ha rossz terméket rendeltem?   

Ha a rendelésed még nem került feldolgozásra a raktárunkban, a termékeket kicserélhetjük, ellenkező esetben visszaküldheted nekünk a terméket. A legjobb, ha elolvasod a Visszaküldések részt, ahol ez az eljárás pontosan le van írva.

Ha továbbra is segítségre van szükséged, küldj egy üzenetet az ügyfélszolgálatunknak az hi@eggoglow.com címre

Hiányzik egy termék a rendelésemből. Mit kell tennem?

Őszintén elnézést kérünk a tévedésért. Bár a rendeléseket a legnagyobb körültekintéssel dolgozzuk fel, időnként előfordulnak hibák.

Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen az alábbi információkkal:

1. A rendelési számod

2. A megrendelt termék helyes visszaigazolása - küldhetsz nekünk képernyőképet a megrendelésedről

3. Fénykép a kapott csomagról

Amint ellenőriztük, hogy hol a hiba, e-mailben értesítünk, hogy mit teszünk annak érdekében, hogy a megfelelő termékek a lehető leghamarabb eljussanak hozzád. Köszönjük a megértést!

Nem jó terméket kaptam, mit tegyek? 

Őszintén elnézést kérünk a tévedésért. Bár a rendeléseket a legnagyobb körültekintéssel dolgozzuk fel, időnként előfordulnak hibák.

Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen az alábbi információkkal:

1. A rendelési számod

2. Az általad kapott hibás termék adatai (az is nagy segítség lenne, ha küldenél nekünk egy fényképet a hibás termékről).

3. A helyes megrendelt termék megerősítése - küldhetsz nekünk képernyőképet a rendelésedről

Amint ellenőriztük, hogy hol történt hiba, e-mailben értesítünk a következő lépésről. Köszönjük a megértést!

A termékeim sérülten érkeztek, mit tegyek?

Bár a termékeket csomagolás előtt gondosan megvizsgáljuk, előfordulhat, hogy hibás terméket kapsz. Ebben az esetben természetesen jogosult vagy a termék cseréjére.

Ha sérült terméket kapsz, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az hi@eggoglow.com e-mail címen a csomag átvételétől számított 48 órán belül. Az üzenetbe kérjük, írd be a rendelési számot és csatolj minél több fotót a sérült termék(ek)ről. E-mailben tájékoztatunk róla, hogy hogyan fog a csere végbemenni.

Hol van a számlám? 

A papírfelhasználás csökkentése érdekében a rendelésekhez nem csatolunk nyomtatott számlát. A küldemény kézhezvétele után elektronikus úton, e-mailben küldjük a számlát. Ha nem kapod meg, kérjük jelezd ezt az hi@eggoglow.com e-mail címünkön, és egy későbbi időpontban elküldjük neked a számlát.

Hogyan kaphatok áfás számlát? 

Ha cégként szeretnél számlát kapni, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a b2b@eggoglow.com címen. Kérjük, add meg a kereszt- és vezetéknevedet, a céged adatait (név, cím, adószám), valamint a kívánt termékek mennyiségét és színét, hogy árajánlatot tudjunk készíteni.

Visszatérítés és költségtérítés

Mi a visszaküldési politika?

A teljes visszatérítési eljárást, a visszaküldést és az általános feltételeket itt találod.

Hogyan küldhetek vissza egy terméket? 

A megvásárolt termékeket haladéktalanul, de legkésőbb a visszavonási értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A termékeket sérülés nélkül, nem használtan, azonos mennyiségben, eredeti csomagolásukban kell visszaküldeni.

El kell küldened számunkra a KITÖLTÖTT RMÉKVISSZATÉRÉSI ŰRLAPOT is, amelyitt található. Töltsd le az űrlapot a számítógépedre, töltsd ki és csatold az üzenethez. Üzenetedet nem dolgozzuk fel a kitöltött űrlap nélkül. A termékek visszaküldésének költsége (postaköltség) téged terhel. További részletekért tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételeket.

Visszaküldhetem a terméket, ha már nincs szükségem rá? 

A termékeket 14 napon belül, nem használtan, eredeti csomagolásukban, a számlával együtt tudod visszaküldeni. Mivel azonban szeretnénk termékeinket mindenki számára használhatóvá tenni, elfogadjuk a már használt EGGO készülékek visszaküldését, a vásárlástól számított 30 napon belül. Ezért ezen a határidőn belül visszaküldheted az EGGO készülékedet, az októl függetlenül. A termékek visszaküldésének költsége (postaköltség) téged terhel.

Kérjük, hogy az e-mailedhez csatold a KITÖLTÖTTTERMÉKVISSZATÉRÉSIŰRLAPOT is, amelyitt található. A kitöltött űrlap hiányában a visszatérítés nem kerül feldolgozásra. A visszaküldéssel kapcsolatos további információkért tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételek részt.

Mikor ÉS hol kapom meg a visszatérítést?

Miután elküldted a termékvisszatérítési űrlapot, megadjuk a címet, amire visszaküldheted a terméket. A termékek kézhezvétele után e-mailben értesítünk a termékek átvételéről és jóváírjuk a visszatérítést.

A visszatérítés határideje 21 nap. A visszatérítést a termékvisszaküldési űrlapon megadott bankszámlára utaljuk.

Elveszett a számlám, és vissza akarok küldeni valamit, mit tegyek?

Ha elveszítetted a számlát, kérjük, jelezd ezt az hi@eggoglow.com e-mail címen. Kérünk, hogy küldd el nekünk a rendelési számot is.

Visszatérítitek a szállítás díját?

Nem, a termékek visszaküldésének postaköltsége a vásárlót terheli.

Kapok értesítést, ha megkapjátok a visszaküldött termékeket?

A visszaküldött termékek megérkezéséről e-mailben értesítünk.

Az Eggo már nem működik, mit tegyek?

Minden Eggo készülékre 1 év garancia vonatkozik. Ha az Eggo leállt, vagy nem töltődik úgy, ahogy kellene, kérünk, küldj egy videót a hibáról. A videón jól láthatónak kell lennie, hogyan töltöd fel az Eggo készüléket, és hogyan szeretnéd bekapcsolni.

A videó megtekintése után e-mailben tájékoztatunk a következő lépésről.